Ein Hod עין הוד

האתר הלא רשמי של כפר האמנים עין הוד Ein Hod Artists Village Casual Site

לגבי שם התערוכה בגלריית עין הוד כפי שפורסם:
 
ניסיתי לעבור הלאה, אבל לא הצליח לי. האם רק אני רואה בזה סרות-טעם? מה הגאווה הגדולה לפרסם שלט כזה בראש חוצות, ולמה בדיוק צריך ציורים על סקס בגלריית הכפר?
 
נכון שבדרך כלל הקשר בין הכותרת לציורים המוצגים קלוש, אבל עדיין... אם הגלרייה מצאה לנכון לעשות תערוכה על סקס, הייתי לפחות שמחה אם היו מוצאים כותרת יותר נעימה, שלא תגרום
 
להסמקה למי שעובר שם עם ילדים שכבר יודעים לקרוא. גם זה יהיה נחמד עבור החלק באוכלוסיה שעדיין מעדיף שסקס יהיה עניין דיסקרטי ולא כלי לקידום מכירות או יצירת עניין. נראה שלשם
 
שנבחר יותר כדאי לקרוא פורנו מאשר תערוכה. 
 
בברכה,
 
תמרה

Views: 554

הגב לזה

תגובות לדיון זה

לפני שמתחיל ויכוח על חופש הביטוי והיצירה ובלי לשרבב ילדים לויכוח סתם מתוך כבוד לסקס מנסה לעבור הלאה ולא מצליח לי.
תחשבו שתי דקות. השם באמת לא משהו.
נהפוך הוא
ליאורה
שם לתערוכה-אוראלי על הקירות,אנאלי על הריצפה
והכניסה לכפר רק עם רעלות ...
KARTA
גבר החושד שאשתו בוגדת בו ומתוך קנאה מבקש ממנה שלא תיפגש עם הגבר, ואף על פי כן נפגשה עמו זוהי "פרשת סוטה" הכתובה בתורה. אם יש עדים לדבר ששניהם התייחדו במקום מבודד והאישה מכחישה שנאפה היא צריכה לאמת גרסתה בבית המקדש על-ידי טקס מגי של שתיית מים קדושים. חכמים קדמונים קבעו את משך הזמן שהזוג החשוד אמור להתייחד ולהתבודד. לדעת חכם אחד, ר' ישמעאל שמו, משך זמן ההתייחדות נמדד כך שהגבר יספיק להערות את איבר מינו באיבר מינה ואין צורך בחדירה מלאה. וכמה זמן לוקח לזוג להערות זה בזו? תשובה: כזמן הלוקח לאדם להקיף עץ דקל. חכם אחר אומר כזמן הלוקח לאדם למהול כוס יין עם מים. חכם אחר אומר כזמן הלוקח לשתות כוס יין. חכם אחר אומר כזמן הלוקח לצלות ביצה. חכם אחר אומר כזמן הלוקח לגמוע ביצה. חכם אחר אומר כזמן הלוקח לגמוע שלוש ביצים זו אחר זו. חכם אחר אומר כזמן הלוקח לקשור חוט. חכם אחר אומר כזמן הלוקח לאישה להושיט ידה לתוך פיה כדי ליטול קיסם. חכם אחר אומר כזמן הלוקח להושיט יד לסל ליטול כיכר לחם. חכם אחר אומר כזמן הלוקח לרוח לנענע ענף דקל. מברר אחד התלמידים, רב אשי שמו, את שיעור נענוע הרוח את ענף הדקל – האם הכוונה כזמן שלוקח לרוח לנענע את הדקל הלוך ושוב או כזמן הלוקח לרוח לנענע את ענף הדקל עד שהענף עומד וחוזר למקומו. ספק זה לא הוכרע ובלשונם: "תיקו". עוד ברר התלמיד דלעיל את שיעור זמן קשירת החוט – האם צריך למדוד את קשירת החוט בשני קצוות חוט ארוך שהם רחוקים זה מזה או בחוט קצר שקצוותיו קרובים זה לזה? ספק זה לא הוכרע. המשיך התלמיד דלעיל לברר את מדידת זמן הלוקח להושיט יד לסל ליטול כיכר לחם - האם מסל צר או רחב, סל חדש או ישן, לחם חם שנמעך או קר, בלחם מקמח חיטים או לחם מקמח שעורים, לחם רך או לחם קשה. ספקותיו לא הוכרעו. אמר אחד התלמידים, רבי יוחנן שמו, הסיבה שנחלקו החכמים בזמן הלוקח לבני זוג להערות איבר מינם זה בזו, משום שכל אחד מהחכמים שיער מתוך ניסיונו האישי, ומטבע הדברים לכל אחד לוקח זמן אחר עד שמערה את איבר מינו באיבר מינה של אשתו. שאלו התלמידים, אם כך, שקביעת הזמן של חכמים מתוך ניסיונם האישי, הרי החכם, בן עזאי, שקבע שמשך הזמן הוא כדי לצלות ביצה לא היה נשוי ואיך ידע? תשובה: הוא היה נשוי ולאחר מכן פרש מאשתו. תשובה נוספת: רבו סיפר לו. תשובה נוספת: הוא חכם גדול שיודע דברים גם ללא ניסיון בבחינת: "סוד ה' ליראיו".
(תלמוד בבלי, מסכת סוטה, דף ד, עמוד א - דף ד עמוד ב).

נוסח התלמוד כלשונו:

"וכמה שיעור סתירה? כדי טומאה, כדי ביאה, כדי העראה, כדי הקפת דקל, דברי רבי ישמעאל; ר"א אומר: כדי מזיגת הכוס; רבי יהושע אומר: כדי לשתותו; בן עזאי אומר: כדי לצלות ביצה; ר"ע אומר: כדי לגומעה; רבי יהודה בן בתירא אומר: כדי לגמוע שלש ביצים זו אחר זו; ר"א בן ירמיה אומר: כדי לקשור גרדי נימא; חנין בן פנחס אומר: כדי שתושיט ידה לתוך פיה ליטול קיסם; פלימו אומר: כדי שתושיט ידה לסל ליטול ככר, אע"פ שאין ראיה לדבר - זכר לדבר: (משלי י' ) כי בעד אשה זונה עד ככר לחם. וכל הני למה לי? צריכי, דאי תנא כדי טומאה, הוה אמינא כדי טומאתה וארצותה, קמ"ל כדי ביאה; ואי תנא כדי ביאה, הוה אמינא כדי גמר ביאה, קמ"ל כדי העראה; ואי אשמעינן כדי העראה, ה"א כדי העראה וארצותה, קמ"ל כדי טומאה, וכמה כדי [העראה]? כדי הקפת דקל. ורמינהי: (במדבר ה) ונסתרה - וכמה שיעור סתירה לא שמענו, כשהוא אומר והיא נטמאה, הוי אומר: כדי טומאה, כדי ביאה, כדי העראה, כדי חזרת דקל, דברי ר"א; רבי יהושע אומר: כדי מזיגת הכוס; בן עזאי אומר: כדי לשתותו; ר"ע אומר: כדי לצלות ביצה; רבי יהודה בן בתירא אומר: כדי לגומעה; קס"ד היינו הקפת דקל היינו חזרת דקל, התם א"ר ישמעאל כדי הקפת דקל ופליג ר"א עליה, הכא אמר ר' אליעזר כדי חזרת דקל! אמר אביי: הקפה ברגל, חזרה ברוח. בעי רב אשי: חזרה ברוח כי היכי דאזיל והדר אתי, או דילמא כי היכי דאזיל ואתי והדר קאי בדוכתיה? תיקו. התם אמר ר"א כדי מזיגת הכוס, הכא כדי חזרת דקל! אידי ואידי חד שיעורא הוא. התם א"ר יהושע, כדי לשתותו, הכא אמר כדי מזיגת הכוס! אימא: כדי למזוג ולשתות. ולימא: אידי ואידי חד שיעורא הוא! א"כ, היינו ר"א. התם אמר בן עזאי כדי לצלות ביצה, הכא אמר כדי לשתותו! אידי ואידי חד שיעורא הוא. התם אמר רבי עקיבא כדי לגומעה, הכא אמר כדי לצלות ביצה! אימא: כדי לצלות ביצה ולגומעה. ולימא: אידי ואידי חד שיעורא הוא! אם כן, היינו בן עזאי. התם א"ר יהודה בן בתירא כדי לגמוע שלש ביצים זו אחר זו, הכא אמר כדי לגומעה! לדבריו דרבי עקיבא קאמר, דקאמר: משערין בצליאה ובגמיעה, אימא: שיעור גמיעה לחודה, כדי לגמע שלש ביצים זו אחר זו, דהיינו צליאה וגמיעה. ר"א בן ירמיה אומר: כדי שיקשור גרדי נימא. בעי רב אשי: דמרחק או דמקרב? תיקו. חנין בן פנחס אומר: כדי שתושיט ידה לתוך פיה ליטול קיסם. בעי רב אשי: דמהדק או דלא מהדק? תיקו. פלימו אומר: כדי שתושיט ידה לסל ליטול ככר. בעי רב אשי: דמהדק או דלא מהדק? בחדתא או בעתיקא? בחמימא או בקרירא? בדחטי או בדשערי? ברכיכא או באקושא? תיקו. א"ר יצחק בר (רב) יוסף א"ר יוחנן: כל אחד ואחד בעצמו שיער. והאיכא בן עזאי דלא נסיב! איבעית אימא: נסיב ופירש הוה; ואיבעית אימא: מרביה שמיע ליה; ואיבעית אימא: (תהלים כה) סוד ה' ליראיו".
...לדעתי, אפשר שוב לשנות את השם... למשהו יותר מעורר השראה ופחות מעורר
בברכה
דינה רובינס-דקל
לא יודעת אם זה טוב או רע, אבל זו הפעם הראשונה שכל כך הרבה חברים מתעניינים בגלריה ובנעשה בה!

נושא למחשבה.

בתיה
לפני שמציגים זיונים וסקס על קירות וריצפת הגלריה בכפר אמנים עין הוד כדאי קצת לעיין בנושא:

המשגל כולל דפיקות של המיטה על הקיר

יותר מ-250 תלונות הוגשו למשטרה נגד הזוג קרוליין וסטיב קרטרייט (Caroline and Steve Cartwright). השכנים של קרוליין וסטיב טענו שהזוג מזדיין בקולי קולות והופך את חייהם לגיהנום. משגלי הזוג מתחילים בדרך כלל בסביבות חצות ואורכים בין שעתיים לשלוש. המשגל כולל דפיקות של המיטה על הקיר, ומגוון צרחות ואנחות של האישה, שלדברי השכנים נשמעות כמו אנקות כאב.

בית המשפט כבר הטיל על קרוליין פעם אחת איסור להשמיע רעשים חריגים ברחבי אנגליה ווויילס למשך ארבע שנים. כשהפרה את צו בית המשפט, נשלחה לכלא לשלושה שבועות. במאי האחרון, אחרי שכבר השתחררה מהכלא, נאסר עליה לחזור לביתה. היום פורסם שקרוליין הפרה שוב את צו בית המשפט – כלומר, הזדיינה שוב עם בעלה בקולי קולות – אבל הפעם קיבלה רק מאסר על תנאי. קרוליין טוענת שמגוחך להכניס אותה לכלא, ושפשעה היחיד הוא שיש לה חיי מין פעילים.
קישור לכתבה: זיונים ,קולות,[סאונד]
הודעה חשובה
לקראת נשף פורים מהסרטים
מפאת כבוד המקום גלריה עין הוד
בנשף פורים מהסרטים בגלריה האמנים עין הוד לא יוקרנו השנה סרטים כחולים,
לא יהיו זיונים על הקירות, לא יהיה סקס על הרצפה,
אנחנו פונים לכל המשתתפים בנשף אנא שמרו על כבוד המקום.
הגלריה היא מקור פרנסתנו
חכם אחד, יוחנן בן דהבאי שמו, גילה סוד הנאמר לו מפי "מלאכי השרת" - מה גורם לילדים להיוולד בעלי מומים? ילדים חסרי ידיים (חיגרים) - משום שהוריהם קיימו יחסי מין אנאליים! ילדים אילמים - משום שאביו נישק את מקום ערוות אמו! ילדים חרשים - מפני שהוריהם שוחחו בשעת קיום יחסי המין! ילדים עוורים - משום שאביו הסתכל על מקום ערוות אמו! שאלו התלמידים: משמע מדברי מלאכי השרת, שאסור לדבר ולשוחח בשעת קיום יחסי מין, אם כך מדוע רבי אלעזר נהג לשוחח עם אשתו בזמן קיום יחסי המין? ויתירה מכך ילדיהם יצאו יפים ביותר. תשובה: אסור לשוחח בנושאים שאינם מענייני תשוקה וחימום אך לשוחח עם האישה כמשחק מקדים מותר. אמר אחד התלמידים, ר' יוחנן שמו, שהגורמים לילדים להיות בעלי מומים המוזכרים לעיל,אינה מוסכמים על יתר החכמים. לדעתם מותר לקיים יחסי מין ככל העולה על דמיונם של בני הזוג ובלשונם: "כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה; משל לבשר הבא מבית הטבח, רצה לאכלו במלח - אוכלו, צלי - אוכלו, מבושל - אוכלו, שלוק – אוכלו". אמר אחד התלמידים, אמימר שמו, על כורחך "מלאכי השרת" המוזכרים למעלה אינם מלאכים באמת אלא הכוונה לחכמים בשר ודם. שאם הם היו מלאכים באמת היינו צריכים לפסוק הלכה כמותם, משום שהם בקיאים היטב בסיבות לכך שילדים נולדים בעלי מומים. עוד קבעו חכמים תשע סיבות שילדים נולדים בעלי תכונות שליליות. אחת מהן שאישה מבקשת מבעלה לקיים עמה יחסי מין ובלשונם: "בני חצופה". שאלו התלמידים: והלא חכם אחר קבע ההפך; אישה שמבקשת מבעלה לקיים יחסי מין עמה יצאו להם בנים שאפילו בדורו של משה רבינו לא היו כמותם? תשובה: לתבוע בפה באמירה מפורשת, יצאו להם ילדים חצופים. אבל אם היא מבקשת ברמיזה יצאו להם ילדים הגונים. (תלמוד בבלי, מסכת נדרים, דף כ, עמוד א - דף כ, עמוד ב).

נוסח התלמוד כלשונו:

"אמר רבי יוחנן בן דהבאי, ד' דברים סחו לי מלאכי השרת: חיגרין מפני מה הויין? מפני שהופכים את שולחנם, אילמים מפני מה הויין? מפני שמנשקים על אותו מקום, חרשים מפני מה הויין? מפני שמספרים בשעת תשמיש, סומין מפני מה הויין? מפני שמסתכלים באותו מקום. ורמינהו, שאלו את אימא שלום: מפני מה בניך יפיפין ביותר? אמרה להן: אינו מספר עמי לא בתחלת הלילה ולא בסוף הלילה אלא בחצות הלילה, וכשהוא מספר מגלה טפח ומכסה טפח, ודומה עליו כמי שכפאו שד; ואמרתי לו: מה טעם? ואמר לי: כדי שלא אתן את עיני באשה אחרת, ונמצאו בניו באין לידי ממזרות! לא קשיא: הא במילי דתשמיש, הא במילי אחרנייתא. א"ר יוחנן: זו דברי יוחנן בן דהבאי, אבל אמרו חכמים! אין הלכה כיוחנן בן דהבאי, אלא כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה; משל לבשר הבא מבית הטבח, רצה לאכלו במלח - אוכלו, צלי - אוכלו, מבושל - אוכלו, שלוק - אוכלו; וכן דג הבא מבית הצייד. אמר אמימר: מאן מלאכי השרת? רבנן, דאי תימא מלאכי השרת ממש, אמאי אמר רבי יוחנן אין הלכה כיוחנן בן דהבאי? הא אינהו בקיאי בצורת הולד טפי! ואמאי קרו להו מלאכי השרת? דמצייני כמלאכי השרת. ההיא דאתאי לקמיה דרבי, אמרה לו: רבי, ערכתי לו שלחן והפכו! אמר לה: בתי, תורה התירתך, ואני מה אעשה ליך. ההיא דאתאי לקמיה דרב, אמרה לו: רבי, ערכתי לו שלחן והפכו! אמר: מאי שנא מן ביניתא. (במדבר טו) ולא תתורו אחרי לבבכם - מכאן אמר רבי: אל ישתה אדם בכוס זה ויתן עיניו בכוס אחר. אמר רבינא: לא נצרכא אלא דאפילו ב' נשיו. (יחזקאל כ) וברותי מכם המורדים והפושעים בי - אמר רבי לוי: אלו בני תשע מדות, בני אסנ"ת משגע"ח: בני אימה, בני אנוסה, בני שנואה, בני נידוי, בני תמורה, בני מריבה, בני שכרות, בני גרושת הלב, בני ערבוביא, בני חצופה, איני? והאמר רבי שמואל בר נחמני אמר רבי יונתן: כל אדם שאשתו תובעתו - הויין לו בנים שאפילו בדורו של משה רבינו לא היו כמותם, שנאמר: (דברים א) הבו לכם אנשים חכמים ונבונים, וכתיב: ואקח את ראשי שבטיכם ולא כתיב נבונים, וכתיב: (בראשית מט) יששכר חמור גרם, וכתיב: (דברי הימים א' יב) מבני יששכר יודעי בינה לעתים! ההיא דמרציא ארצויי".
אלינוריגבי שולחת שיר לתערוכה סקס על הקירות ועל הריצפה

אני שוכב לי עם הרב

מביט אל התקרה

רואה כיצד חולפים חיי

באור ובתורה.

אני שוכב לי עם הרב

חולם חושב הוזה

והחיים כה מלטפים

וחם לי בחזה...



בלי להיות או לא להיות

אני פשוט ישנו

בלי שום דבר אשר כדאי

לחיות למענו.

בלי תקוה ובלי יאוש

אני פשוט צופה

צופה בזין של הרב

והוא כל כך יפה...



היו לי פעם עקרונות

מכרתי את כולם

הרב אומר שרק אני

הכי טוב מכולם.

עכשיו כשלא נשאר יותר

במה להאמין

אני שוקע לאיטי

בהזיות על מין...



בלי להיות או לא להיות

אותי הוא אז אוחז

ועוד מעט משיח בא

אם רק קצת נתרכז.

בלי תקוה ובלי יאוש

אני מוצץ לרב

והוא אומר שהשכינה

תגיע כבר עכשיו...



אז אני שוכב לי על הגב

מביט אל התקרה

ואלוהים עכשיו צופה

אלי בחזרה.

אני שוכב לי על הגב

הרב עכשיו רפה

ואלוהים לי מחייך

חיוך כל כך יפה...

זכויות שמורות: לרבנית אלינוריגבי
רוב הילדים בעין הוד נולדו מתערובת של סקס ואומנות,

חלק רק מסקס - וחלק כהישג אומנותי.



לצערי הרב פסלים מניחים על הרצפה וציורים על הקירות.

אולי אפשר להוסיף באופן יוצא מן הכלל גם מחול, תיאטרון ופנטומימה (למי שלא ממש נרגש)



באשר לילדים – אני מוכנה להסביר את מה שאני זוכרת.



מרה
לפני...

אחרי...

RSS

Translate

קדרות עין הוד-תמיד פתוח

קדרות תמיד פתוח

ein hod pottery always open נעמי וזאב ורוכבסקי קדרות עין הוד-תמיד פתוח קורס קדרות- (מגיל 13) לימוד טכניקות באובניים בחומר צביעה בגלזורות ושריפה בתנור גז סדנת שבת,חגים,ימי קיץ,ימי חול -עבודה בחומר לכל הגלאים-עבודת יד -התנסות באובניים מגיל 13 (45-60 דקות) לקבוצות -סדנת הדגמה-הסבר והדגמה באובניים והתנסות קצרה לכל משתתף (עד 25 איש, 40 דקות) -סדנה פעילה-הסבר והדגמה באובניים ועבודה לכל משתתף באובניים אישי. עד 20משתתפים, שעה וחצי פרטים- נעמי וזאב ורכובסקי. טל

0507757142

0506889820

zenobooks@yahoo.com

עין הוד -
איפה: נוסעים על כביש מס 1, יורדים במחלף עתלית, לכביש 721 בצומת כביש 4 פונים לכיוון זיכרון יעקב ומשם ממשיכים ועולים על כביש 7111 לעין הוד
כמה: הכניסה לכפר האומנים ללא תשלום

web trends

 

חברים

עין הוד בTWITTER

תמונות

  • הוסף תמונות
  • צפייה בכל

פורום

חכמים בלילה

נוצר על ידי ein hod ב- כותרת לדוגמה. תגובה אחרונה ein hod מאי 7 2011. 68 Replies

הפעם היה לנו מזלגם הפעולה המהירה של מכבי האש מנעה אסון גדולמאד יתכן שהשריפה הבאה לא תסתיים ככה.הבעיה שבין שריפה אחת לשניה עובר זמן והלקחים שנלמדו לא מיושמים.האם לא הגיע הזמן לטפל בענין באופן רצינידבר ראשון צריך להתחיל לנקות את הסבך בתוך הכפר…המשך

עין הוד בחירות 2011

נוצר על ידי לוח הכפר ב- כותרת לדוגמה. תגובה אחרונה לוח הכפר ינואר 21 2011. 26 Replies

שלום רב -לאחרונה יצא לי ללוות את החברים והתושבים שנפגעו בשריפה במסגרת הטיפול בענייני הבטוח והתביעות. מתוך מפגשים אלו, התחוור לי שלמרות ההתגייסות הכללית לעזרתם, רבים מהם חשים  בלבול, תסכול וחוסר אונים על כך שאין יד מכוונת  בהנהלת הכפר  ואין תשובות…המשך

העולם המושלם.... או אסירי ציון ... או הג'ורה ( جُورَة ) של גיורא

נוצר על ידי ein hod ב- כותרת לדוגמה. תגובה אחרונה לוח הכפר אוגוסט 18 2010. 23 Replies

האמת שאותה גדעון סלע חשף עוד יותר עצובה. 1. אמת עצובה 1: תכניות המיקום של הגן הוצגו ע"י נציגי המועצה, בחסות גורמים בוועדים ובהנהלת הכפר בפני אסיפה כללית שכהרגלה רצתה לגמור דברים מהר, בלי לשמוע, בלי ללמוד. בלי לעשות מה שעכשיו תושבי הוואדי התמימים כל…המשך

נושא הביוב

נוצר על ידי ein hod ב- ללא קטגוריה. תגובה אחרונה Nadav Bloch יולי 30 2010. 22 Replies

חברים יקרים וכפר אהובהאם ידעתם שבהלך החודש האחרון נעשות מדידות לאורך הואדי של עין הוד?כן, הואדי שלנו!כבר יש סימונים וסרטים, ואפילו יתדות שמטרתם לסמן את אופציות פתרון הביוב של עוספיה ודליית-אל-כרמלוכל הביוב יעבור אצלנו בואדי הנפלא ובעתיד ישנה את…המשך

© 2018   Created by ein hod.   Powered by

תוויות  |  דווח על בעיה  |  Terms of Service